نمادهای سحروجادوودچارمشکل شدن

آمار مطالب

کل مطالب : 256
کل نظرات : 0

آمار کاربران

افراد آنلاین : 1
تعداد اعضا : 14

کاربران آنلاین


آمار بازدید

بازدید امروز : 47
باردید دیروز : 24
بازدید هفته : 72
بازدید ماه : 71
بازدید سال : 1449
بازدید کلی : 187352

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 47
بازدید دیروز : 24
بازدید هفته : 72
بازدید ماه : 71
بازدید کل : 187352
تعداد مطالب : 256
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1

تبلیغات
<-Text2->
نویسنده : استادجعفری
تاریخ : دو شنبه 5 مرداد 1394
نظرات

2ـ جدایی، بدبینی، تنفر و طلاق ناشی از دل سیاهی

رایج ترین نوع  سحر، جدایی و دشمنی افکندن بین دو شخص می باشد، به گونه ایی که این دو شخص یا یکی از آنها به طور غیرطبیعی و غیرارادی از دیگری متنفر می شود، تا جایی که توانایی و تحمل دیدن وی را ندارد و وقتی که او را می بیند و یا هم سخن می شود به شدت دچار فشار روحی می شود، نفس هایش بند می آید، سردرد می گیرد، رنگش تغییر می کند و می خواهد هر چه سریع تر از او جدا شود و جالب اینکه خود نیز دلایل این همه تنفر و امور غیرطبیعی را نمی داند و متحیر می ماند که چرا نمی تواند طرف مقابل خود را تحمل کند. این نوع سحر معمولا بین زن و شوهر و یا دو نامزد صورت می گیرد و ممکن است بین فرزند و والدین و یا هر کس دیگری رخ دهد.

در مورد جدایی و نفرت بین زن و شوهر یا دو نامزد شرح بیشتری می دهیم.

بسیاری از اوقات دو شریک زندگی، روابط خوب، سالم و گرمی دارند ولی به یکباره همه چیز به هم می خورد و همه ی نشانه های بالا در یکی از آن دو ظاهر می شود، طوری که طرف فقط خواستار طلاق و جدایی می شود و خود نیز دلیل آن را نمی داند و فقط تنفر بی سبب، بی دلیل و بدون اراده...

در بین مردم این نوع سحر را دل سیاهی می نامند. بدین معنی که دل و قلب کسی را برای دیگری سیاه و تار نموده اند تا موجبات جدایی حاصل شود و معمولا این امور بوسیله ی دشمنان آن خانواده و یا اشخاص حسود و از طریق شخص ساحر صورت می گیرد.

این نوع تنفر بی اراده معمولا نشانه های دیگری نیز دارد؛ به طور مثال زن شوهرش را به اشکال غیر طبیعی می بیند مثلا صورت شوهرش را مانند یک حیوان حقیقی می بیند. معمولا در این نوع سحر دو شخص در هنگام دور بودن از هم تنفری ندارند، اما به محض اینکه همدیگر را می بینند و یا هم صحبت می شوند، این نشانه ها ظاهر می شوند. مثلا تا زمانی که شوهر در مسافرت و یا خارج از منزل به سر می برد، زن هیچ نفرتی ندارد، اما به محض اینکه شوهر وارد خانه می شود همه ی این نشانه ها و مشکلات بدون اینکه زن بخواهد و بداند بر او عارض گشته و مشکلات شروع می شود.

3ـ مشکلات جنسی ــ ناتوانی در روابط جنسی ــ اختلال در روابط جنسی

یکی از نشانه های سحر و یکی از انواع آن، اختلال در روابط جنسی بین زن و شوهر می باشد. ساحر بدین وسیله یکی از مهم ترین ویژگی های روابط بین زن و شوهر را مختل می کند، تا بدین وسیله بتواند به همان هدف خود که بروز مشکلات خانوادگی و جدایی و طلاق بین زن و شوهر است، دست یابد.

در این نوع سحر زن یا شوهر به مشکلات جنسی غیر معمول و غیر متعارفی دچار می شوند، به گونه ایی که در اجرای اعمال جنسی به کلی ناتوان می شوند که به بعضی از انواع و آثار آن اشاره می کنیم.

ممکن است زن ناخواسته از دخول و نزدیک شدن آلت تناسلی مرد به شرمگاهش ممانعت کند و سبب این کار هم ترس یا مشکلات روانی و یا سردی مزاج در امور جنسی از طرف زن نمی باشد، به گونه ایی که خود زن هم دلیل این امر را نمی داند. مثلا قبل از آمیزش به یکباره دو ران زن قفل می شود و به هم می چسبند و تحت هیچ نیرویی قابل بازشدن نیست و این امر به اراده ی زن نیست و زن علت آن را نمی داند. و یا اینکه زن به یکباره از آمیزش جنسی با شوهرش به طور کلی متنفر می شود.

این نوع از سحر بیشتر اوقات در شب اول عروسی اتفاق می افتد و ممکن است تا ماه ها ادامه یابد . معمولا توسط کسانی که با این ازدواج مخالف و یا نسبت به داماد و عروس حسودی می کنند صورت می گیرد.

ممکن است این نوع سحر برای مرد نیز رخ دهد، به طوری که توانایی کامل اعمال جنسی را به یکباره و بدون دلایل روانی و پزشکی از دست می دهد یا اینکه مرد در مراحل لمس کردن و بازی کردن با بدن زن مشکلی ندارد اما به محض اینکه قصد دخول می کند آلت تناسلی وی ناخواسته و بی دلیل از کار می افتد و هیچ گاه موفق به مهم ترین کار آمیزش جنسی یعنی دخول و انزال نمی شود که در این صورت رضایت طرفین حاصل نمی شود و زمینه برای بروز مشکلات خانوادگی و نهایتا جدایی و طلاق مهیا می شود.

در ضمن نازایی نیز یکی از عوارض یا نشانه های سحر و طلسم می باشد.

4ـ مشکلات روانی و رفتاری و اختلال در روابط اجتماعی فرد

ممکن است فرد توسط سحر دچار ناراحتی های روانی و اعصاب و اختلال در روابط اجتماعی شود که از نشانه های آن موارد زیر است:

عصبانیت بیش از حد و بدون زمینه و بی دلیل

گرفتگی، انزوا، تنهایی و دوری جستن از دیگران

افسردگی شدید

نکته ی قابل توجه اینست که این موارد می بایست یکباره و بدون دلیل بروز کند تا بتوان آن را جزء علامت احتمالی سحر دانست چون ممکن است این موارد دلایل دیگری غیر از سحر داشته باشند.

5ـ مشکلات و بیماری های جسمی

به وسیله ی سحر می توان در بدن شخص، بیماری های مختلفی ایجاد کرد و معمولا این بیماری ها توسط پزشکان قابل درمان نیستند چون علت اصلی این بیماری ها برای پزشکان نامشخص است.

مواردی مانند:

کور شدن یکباره و بی دلیل

فلج شدن یکباره بعضی از اعضای بدن

کر و لال شدن بی دلیل و بدون زمینه ی قبلی

از جمله نمونه هایی است که ساحر ممکن است به وسیله ی سحر در شخص مورد نظر ایجاد کند.

توجه: ضعف ایمان و تلاوت نکردن قرآن و اذکار صحیح شبانه روز مهم ترین عامل واقع شدن در دام ساحران است.


تعداد بازدید از این مطلب: 266
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وبلاگ من خوش آمدید


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود